⟢ Inhumane ⟣
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Liittymishakemus

Siirry alas

Liittymishakemus Empty Liittymishakemus

Viesti kirjoittaja AmiarElegia Ma Tammi 22, 2018 8:57 pm

Hei,


olen kohta 17-vuotias neiti Oulusta, joka on pelaillut erilaisia roolipelejä useiden vuosien ajan. Tiedän kyllä, että roolipelin suositusikäraja on 18, mutta ajattelin silti tehdä hakemuksen, sillä olen itse tottunut roolaamaan hyvinkin rajuhkoa settiä. Haluaisin peliin mukaan, sillä vampyyrit kiehtovat minua kovasti ja pidän kirjoittamisesta.

En tiedä, pitääkö pelinäytteen olla tehty täällä pelattavalla hahmolla, vai saako se olla vanhaa tuotantoa. Laitan nyt kuitenkin pätkän eräästä kirjoittamastani pätkästä:


Istuskelin tyytyväisenä yhteishuoneen pehmeällä, ruskealla, sohvalla TV:tä tuijotellen. Kello oli vähän yli yksi, yöllä, ja suurin osa oppilaista olikin jo huoneissaan nukkumassa. Käytävältäkään ei kantautunut korviini minkäänlaisia ääniä, ei edes hiljaisia askelia. Keskittyessäni katselemaan suosikkileffaani, Poliisiopistoa, en huomioinut minua lähestyviä lähes äänettömiä askelia.

Pian kuitenkin tajusin jonkun katsovan minua ilmeettömänä. Käänsin varovasti katseeni tummatukkaiseen mieheen, jonka ruskeat silmät tuijottivat minua intensiivisesti. Mies oli alamaailman kuningas, Ric. Hänen kasvonsa eivät olleet minulle kovin uudet. Oikeastaan hänen kasvonsa olivat melko tunnetut oppilaiden keskuudessa. Hän oli oikea pahuuden ruhtinas, mutta jokin hänessä viehätti minua.

Tilanne ei olisi ollut kovin kiusallinen muuten, mutta minulla sattui olemaan päälläni häneltä pöllimäni musta t-paita, joka tuoksui hänen miehekkäältä parfyymiltään. Olin laittanut paidan vahingossa päälleni saunan jälkeen, jolloin en välttämättä ole aina terävimmilläni. Paita sattui olemaan sopivasti sängylläni, sillä olin nukkunut edellisen yön se kainalossani. Tämä johtui siitä, että olimme olleet ystäväni, Anan, kanssa Totuutta ja tehtävää, ja hän antoi minulle tehtäväksi käydä hakemassa Ricin paita hänen päältään. Tämä taas johtui siitä, että olin korviani myöten kusessa häneen.



Hahmoksi mietin vampyyrityttöä, mutta en tiedä vielä luokitusta. Mietin, että se voisi olla ehkä puoliverinen.


AmiarElegia
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Liittymishakemus Empty Vs: Liittymishakemus

Viesti kirjoittaja Flowy Ma Tammi 22, 2018 9:54 pm

Hei!

Meidän puolestamme ikäasia on ok, ja olet tervetullut joukkoomme. Puoliverinen hahmo kuulostaa hyvältä - niitä meillä onkin tällä hetkellä tosi vähän - mutta voit ihan rauhassa miettiä vielä eri vaihtoehtoja. Aktivoin tunnuksesi heti.

Tervetuloa Inhumaneen! (:
Flowy
Flowy
Admin

Viestien lukumäärä : 6434
Join date : 20.02.2011
Ikä : 33

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa